• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Klantenservice

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht heeft over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om deze  klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail of telefonisch. We beoordelen de klacht en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Je kunt ons bellen op +31886667880, wij zijn op werkdagen bereikbaar van 09.00 t/m 17.00 of stuur een mail naar info@hoom-amsterdam.nl


Na ontvangst van je klacht ontvangt je van ons een bevestiging.
Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kunt je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).