• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Verzenden & retourneren

Levering van het product

Alle producten worden binnen enkele werkdagen al bij u bezorgd. Bij elke bestelling nemen we persoonlijk contact met u op wanneer we het product mogen komen leveren. Per mail kunt u ook alvast voorkeuren doorgeven als u die heeft.

Gratis verzending

Bestellingen van minimaal € 50,- worden gratis thuisbezorgd in Nederland, voor België is dat bij een minimum besteding van €75,-
Bij bestellingen onder € 50,- rekenen we € 6,95 verzendkosten voor Nederland en €10.95 voor België

Levertijd

Bij elk product op onze site vind je de verwachte levertijd. Wij doen ons best om bij ieder product de actuele levertijd te vermelden.

Uiterlijk op de laatste dag voor het verstrijken van de genoemde levertijd, ontvang je van ons per mail een verzendbevestiging met verdere informatie over de bezorging.

Als je meerdere artikelen bestelt, dan wordt jouw bestelling verstuurd zodra alle artikelen beschikbaar zijn. In dat geval moet je dus het artikel met de langste levertijd als uitgangspunt nemen. Soms is op verzoek een deellevering ook mogelijk. Dit kan je aanvragen bij de klantenservice.Stuur dan een mail naar info@hoom-amsterdam.nl

Van sommige artikelen is de levertijd niet vooraf bekend, er staat dan: 'Levertijd op aanvraag'. In dat geval kan je de verwachte levertijd bij de klantenservice opvragen.

Onze producten komen bij allerlei leveranciers uit binnen- en buitenland vandaan, daarom is het helaas niet bij ieder merk mogelijk om de exacte levertijd aan te geven. Staat de levertijd niet bij een product vermeld (er staat dan bij: levertijd op aanvraag) Bel of mail dan gerust even om de levertijd op te vragen.

Bezorgdiensten

Afhankelijk van de grootte en het gewicht van de bestelde artikelen, maken wij gebruik van twee soorten bezorgdiensten:

  • Kleine artikelen: pakketdienst 

    Kleinere artikelen zoals lampen, accessoires  of klein meubelen versturen wij met de pakketdienst (meestal PostNL).Op de dag van verzending ontvang je van ons een e-mail met de Track & Trace informatie. Hiermee kun je heel makkelijk de verzending volgen en vaak is het verwachte levertijdstip al aangegeven.

    Ben je niet thuis op het moment van levering? Dan probeert de chauffeur je pakket bij de buren af te leveren. Als dat ook niet lukt, krijg je de mogelijkheid om zelf een nieuwe leverdatum in te plannen, die jou beter uitkomt. Maak je geen nieuwe afspraak, dan wordt je pakket de eerstvolgende werkdag opnieuw bij jou thuis aangeboden.

  • Grote artikelen: op afspraak door onze transporteur

    Grotere artikelen (zoals fauteuils,dressoirs, tafels of kasten) die niet met de pakketdienst mee kunnen, worden door onze gespecialiseerde transporteur bij je thuisbezorgd. Op de dag dat wij jouw zending overdragen aan de transporteur, ontvang je van ons een status-update per e-mail. Vervolgens belt de transporteur jou binnen 2 werkdagen voor het maken van de bezorgafspraak.

    De transporteur bezorgt op maandag t/m zaterdag (alleen overdag).

    De chauffeur is alleen bij het afleveren van je bestelling. Heb je een groot artikel zoals een flinke kast, dressoir of eettafel besteld? Dan is het een goed idee om zelf wat extra hulp bij het lossen te regelen.

    De levering is altijd tot op de begane grond tot aan de voordeur.De grotere artikelen zoals eettafels en kasten worden gedemonteerd aangeleverd.Bij de eettafels betekent dit dat de poten nog vast gezet dienen te worden en de grotere kasten worden vaak in 2 delen geleverd.

Annuleren & Retourneren

ANNULEREN
Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos. 
Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien hoom-amsterdam reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).

RETOURNEREN/AFKOELPERIODE

Alle annuleringen, ruilingen en retouren dienen allereerst schriftelijk aan hoom-amsterdam kenbaar te worden gemaakt. Dit kan heel eenvoudig door een mail te sturen naar info@hoom-amsterdam.nl. Vermeld u hierbij a.u.b. in ieder geval uw volledige naam en bestelnummer en de artikelen die u wenst te annuleren, ruilen of retourneren. Graag in de mail vermelden waarom U het artikel of artikelen wilt retourneren.

Na goedkeuring krijgt U van ons een retour nummer en retour formulier dat U dient in te vullen per omgaande.

U heeft sowieso een afkoelingsperiode van 14 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het product aan te melden voor retourneren, ingaande op de dag van ontvangst.

Hier kunt U gebruik van maken door het invullen van het formulier her-oproeping

< FORMULIER HER-OPROEPING>

Vervolgens heeft u nog 14 dagen om het product daadwerkelijk terug te sturen. Uitzondering hierbij zijn o.a. gepersonaliseerde producten/maatwerk. Het product kan indien redelijkerwijs mogelijk ongebruikt en in de originele, onbeschadigd verpakking geretourneerd worden

Wilt u de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar onderstaand retour adres, hoom-amsterdam zal de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzendkosten aan u terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren zijn wel voor eigen rekening.

Het retourneren kunnen we evt voor U verzorgen.Een indicatie voor deze kosten kunnen wij evt voor U opvragen.Als U besluit de zending zelf te versturen,dit melden aan hoom-amsterdam d.m.v. een email en daarna naar het correcte retouradres versturen.( zei onder)

Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom, incl de verzendkosten van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort.

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig. Klanten uit België dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden. 
Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan hoom-amsterdam heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen. 
Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen na retour melding aan u terugbetaald.

Het artikel dient binnen 14 dagen na ontvangst te worden aangemeld voor retourzending middels het toegezonden retour formulier.
Retourzendingen worden uitsluitend geaccepteerd bij:
  • Fabricagefouten  
  • Schade die ontstaan is tijdens de verzending (transportschade e.d.)
  • Wanneer een artikel niet conform de bestelling wordt geleverd
Retourzendingen worden niet in behandeling genomen wanneer:
  • Schade wordt geconstateerd die buiten het toedoen van leverancier, dan wel transporteur veroorzaakt zijn.
  • Producten gemodificeerd zijn / onderhevig zijn geweest aan aanpassingen die niet van te voren zijn goedgekeurd door hoom-amsterdam
  • Producten waarbij getracht is reparaties uit te voeren zonder dat deze van te voren zijn goedgekeurd door hoom-amsterdam
Retourzendingen worden uitsluitend gecrediteerd mits voorzien van:
  • Retourformulier (zie bijlage)
  • Ingepakt zijn in deugdelijke verpakking

 


Retouradres:

hoom-amsterdam

ambachtstraat 2

7622AP Borne

Nederland